Wat kun je verwachten van Performance coaching

Performance Coaching creëert uitzonderlijke resultaten

In de wereld staat resultaat centraal. Woorden zeggen niets, maar het bewijs van je acties is het enige wat telt. Ondernemers zijn meer dan bereid om te investeren in coaching als het leidt tot keihard resultaat. Als je een impact maakt in de kwaliteiten van de levens van anderen, staan prospects in de rij voor je. Om een impact te maken op je klanten en prospects, moet je bijzonder goed zijn in je vak. Performance Coaching biedt een succesvol coaching waar de meeste ondernemers nog struggelen om hun bedrijf op orde te krijgen. Je bereikt alleen resultaat door de acties die je elke dag doet. Je houding is van essentieel belang.

 

 Dit gaan we doen

 

sales mindset

Wat maakt het verschil om succesvol te zijn als ondernemer? Je gelooft in jouw verhaal, wat is jouw verhaal? 

De manier hoe je denkt bepaalt welke betekenis je geeft aan je mindset, situaties en welke acties je gaat ondernemen. We gaan samen werken aan jouw sales mindset. Zodat sales een natuurlijk proces voor jou wordt.  De acties die jij doet bepalen jouw resultaat. Wat is ervoor nodig om van A naar B te gaan. Mindset, communicatievaardigheid en energieniveau bepaalt jouw  kwaliteit van jouw ondernemerschap.

Positionering

Waar sta je als ondernemer? Waar wil je naartoe? Het wordt tijd om aan de tekentafel te zitten.

We gaan aan een stevige positionering werken. Ik stel inhoudelijker vragen die jou aan het denken zetten en jouw triggert om in actie te komen. Wat is jouw bestaansrecht in de huidige concurrerende markt?

Propositie

We hebben een sterke positionering en gaan door  naar een concrete propositie. De waarde ook van jouw product of dienstverlening die potentiële prospects mogen verwachten. 

Stel jezelf de volgende vragen? Wie ben je? Wat doe je? Voor wie doe je dat? En wat hebben jouw prospect daaraan? Is jouw  huidige dienstverlening over vijf jaar ook nog steeds succesvol? Alleen ga je sneller samen kom je verder. Ik ga je helpen om antwoorden te vinden op deze vragen. Een waardevolle propositie is de basis voor succes. 

DOELGROEPEN

Ik help je om jouw bedrijf op specifieke doelgroepen te richten. Dat betekent keuzes maken wat jou in de markt sterker gaat maken.

Specialiseer je zelf want je hebt niet voor iedereen een antwoord. Dat maakt jou uniek.  Als potentiële klanten zich herkennen in het probleem , staan ze ongetwijfeld  open voor jouw oplossing. Jij bent de expert bij wie ze moeten zijn.

RICHTING

In deze fase weet je waar je staat en waar je naartoe wilt.  We maken samen een strategie hoe de route eruit komt te zien zodat je helderheid krijgt.

De gemaakte doelen vangen we in haalbare en concrete doelstellingen. Het werkt alleen maar als jij meewerkt.

WERKAFSPRAKEN

Tijdens onze samenwerking moet je mij zien als een Sales Partner waarbij jij jouw maximale potentieel gaat benutten. Je geeft commitment en wilt er alles uithalen.

Om het proces goed te laten verlopen is het maken van duidelijke werkafspraken erg belangrijk. We bespreken concreet de input en output. Meten is weten.

SOCIAL MEDIA

We maken een keuze welke sociale media we gaan inzetten. Waar jouw doelgroep actief is bepaald onze strategie?  We kiezen content wat voor jouw doelgroep aanspreekt.

We blijven continu uitzoeken en bedenken wat er bij jouw doelgroep(en) past. Hoe wordt er gereageerd en wat gebeurt er in de maatschappij? We houden het nauwlettend in de gaten. Als je blijft doen wat je deed dan krijg je wat je kreeg. We moeten inspireren en overtuigen.

CAMPAGNEPLAN

Als weten op welke social media we gaan zitten maken we een contentkalender. Wat voor content het precies wordt bespreken we samen.

Een whitepaper? Misschien! Maar we kunnen ook starten met het schrijven van casestudy’s of wellicht organiseren we wel een webinar naar aanleiding van een bepaald hot topic. Alles hangt af van jouw propositie en jouw doel.

We brengen een ritme aan in al jouw uitingen. En heel belangrijk: we gaan de uitingen op de voet volgen én bijsturen. Het gaat om betrouwbare content. Jouw content moet gebaseerd zijn op feiten en inhoudelijke kennis. Dit verhoogt het gevoel van betrouwbaarheid.

Website

Een heldere en duidelijke website verkoopt altijd beter. Op websites is het vaak onduidelijk wat de organisatie doet. Niet echt handig en dat weet jouw prospect ook. Zorg dat jouw websitebezoek concreet aangeeft wat je doet, wie je bent, wat je doet, voor wie je dat doet en wat hebben zij eraan.

We kijken samen hoe jouw teksten zijn geschreven en of dit triggert voor de lezer. Je hebt maar een paar seconden om de bezoeker te inspireren. We kijken naar je opmaak. Is het gebruiksvriendelijk ingedeeld en weten bezoekers de juiste informatie makkelijk te vinden.

 

succes is het resultaat van de manier waarop jij denkt