MASTER YOUR SALES 

Hoe krijg je meer nieuwe klanten IN 26 WEKEN

Mindset voor Succes – Maak je plan van aanpak en boost je business

Hét 1-op-1 traject  voor zzp’ers met Winodj Jhingoer

 

succes is Mindset

Alles begint met een gedachte, alles is mindset. Het bedrijf dat je nu leidt en de ondernemer die je bent geworden, zijn het resultaat van gedachten die je hebt gehad en beslissingen die je hebt genomen. Waar komen jouw overtuigingen vandaag? Wie heeft ze bedacht en hoe zijn ze in je terechtgekomen. Je wilt meer klanten? Waarom is dit nog niet gebeurd? Wat wil je echt? Jij bent je eigen gedachte. Alleen jij bent verantwoordelijk voor je succes.

 

situatie en inventarisatie

We kijken naar je huidige situatie. Waar loop je tegenaan en wat houdt je tegen? Hoe verkoop je jezelf? Hoe maak je jezelf zichtbaar? Flexibiliteit, inzicht, kennis en tal van andere zaken zijn essentieel voor stabiele groei en succes. Wordt het tijd voor een volgende stap? Hoe beter je weet wie je bent, hoe beter je weet wat je te bieden hebt. Wat is je niche? Hoe zit het met je marketing? Wat is je verdienmodel? Heb je een heldere strategie?

 

bepaal je richting

Vertaal de stip aan de horizon naar concreet beleid. Waar staat je bedrijf over drie jaar. Goed ondernemerschap is weten waar je naartoe wilt en welke staren nodig zijn om je doel te bereiken. Hoeveel nieuwe klanten wil je? Wat is je omzetdoel? En wat ga je vooral niet meer doen.

 

welk probleem los je op

De wereld verandert en de business ook. Verkoop geen product maar een oplossing. Denk niet wat kan ik verkopen maar hoe help ik de klant verder. Wat hebben zij aan mijn oplossing en welke pijn kan ik verzachten. Hoe maak ik het leven van mijn klanten comfortabeler.

 

biedt unieke toegevoegde waarde

Kom je wel bij bedrijven binnen, maar komt er niets naar buiten? Neem de tijd om je klanten te leren kennen. Stel cruciale vragen, luister en ontdek de beslisstructuren. Beinvloedt het besluitvormingsproces van begin tot eind. Wat maakt jou anders? Waarom moeten ze voor jou kiezen? Stel niet meer vragen maar vooral goede vragen.

 

Maak afspraken op beslisniveau

Kom aan de juiste tafel. Maak alleen afspraken met beslissers. zorg ervoor dat je contact hebt met de mensen die bevoegd zijn om keuzes te maken. Je moet niet binnen zitten maar veel meer bij prospects. Jij gaat ze daarbij helpen. Samen maken we een inspireerde boodschap waardoor jij kwalitatieve afspraken gaat generen.

 

meten is weten

Laat succes niet aan het toeval over. Ondernemers hebben concrete doelstellingen en richtlijnen nodig. Kwantificeer die doelen. Meten is weten. Analyseer en stuur bij. Grip krijgen inhouden op je toekomstige omzet. Waarom zou een prospect je een opdracht gunnen als je ze maar 1 keer per jaar spreekt.

 

GRATIS GESPREK AANVRAGEN